Paketit ja suuret lähetykset yksityishenkilöille Ruotsiin, Norjaan ja Tanskaan
Kun lähetät paketteja tai suuria lähetyksiä yksityishenkilöille, voit valita kotiinkuljetuksen, kuljetuksen noutopisteeseen tai kuljetuksen pakettiautomaattiin.
- Kotiinkuljetus
- Kuljetus noutopisteeseen
- Kuljetus pakettiautomaattiin
Nouto
Asiakasnouto noutopisteestä on edelleen yleisin kuljetustapa asiakkaalle. Jakeluverkostomme Pohjoismaissa kattaa yli noin 7000 noutopistettä. Saapuvasta paketista ilmoitetaan asiakkaalle tekstiviestillä, sähköpostilla. Voit seurata omaa lähetystäsi kätevästi MyBring- seurantapalvelumme avulla, aina noutohetkestä asiakkaalle saakka.
Lue lisää Pohjoismainen jakeluverkostomme.
Kotiinkuljetus
Kotiinkuljetus on helppoa asiakkaallesi. Lähetys kuljetetaan asiakkaalle kotiin hänelle parhaiten sopivana ajankohtana. Saapuvasta lähetyksestä ilmoitetaan vastaanottajalle tekstiviestillä tai soittamalla. Voit mukauttaa kotiinkuljetusta lisäpalveluidemme avulla.
Tässä muutama esimerkki:
Ilta- ja viikonloppukuljetus - Kuljetukset kotiovelle iltaisin tai viikonloppuisin, jolloin asiakkaasi on varmimmin kotona.
Asennus - Voimme asentaa tai koota tuotteet kotiinkuljetuksen yhteydessä.
Kierrätys - Voimme viedä pakkausmateriaalit mukanamme kierrätykseen.
Mitä se maksaa?
Kuinka iso ja raskas?
Lisäpalvelut
Anna vastaanottajasi valita hänelle sopivin noutopiste. Jakeluverkostomme Pohjoismaissa kattaa yli 6000 noutopistettä.
Asiakas voi halutessaan maksaa tuotteen noudon yhteydessä.
- Maksu siirtyy tilillenne vastaanottomaassa.
- Yksinkertainen ja helppo EDI-tiedon avulla.
Jos haluat antaa asiakkaillesi mahdollisuuden maksaa tuotteensa vasta noudon yhteydessä, voit käyttää Cash On Delivery-palveluamme. Palvelu vaatii EDI:n käyttöä ja voimassa olevaa tiliä vastaanottomaassa.
Joustava saapumisilmoitus tekstiviestillä sekä nopeampi toimitus vastaanottajalle.
- Saapumisilmoitus vastaanottajalle tekstiviestillä
- Maksuton lisäpalvelu
Tällä lisäpalvelullamme voit ilmoittaa vastaanottajalle tekstiviestillä etukäteen lähetyksen saapumispäivämäärän ja paikan. Mikäli lähetys kuljetetaan suoraan vastaanottajan ovelle, ilmoitetaan viestissä, milloin luovutus tulee tapahtumaan vastaanottajan osoitteessa.
Voit tilata palvelun helposti samalla, kun täytät osoitekorttitiedot MyBring:ssä. Antamalla vastaanottajan matkapuhelinnumeron, lähetämme tekstiviestin perinteisen paperisen saapumisilmoituksen sijaan.
Viesti lähetetään Business Parcel Bulk palvelussa sinä päivänä, kun lähetys on saapunut terminaaliin ja lähtee jakeluun. Jos vastaanottaja ei ole paikalla tai vastaanottaja ei ole noutanut lähetystä seitsemän päivän kuluessa, lähetämme tiedon saapuneesta lähetyksestä kirjeitse. PickUp Parcel Bulk palvelussa viesti lähetetään, kun lähetys on saapunut palvelupisteeseen tai laitettu jakeluautoon kuljetettavaksi. Jos lähetystä ei ole noudettu 6 päivän sisällä saapumisesta, lähetämme tekstiviestillä muistutuksen vastaanottajalle. Toisen muistutuksen lähetämme 12. päivänä saapumisesta. Jos vastaanottaja ei tämänkään jälkeen ole noutanut lähetystään 14. päivään mennessä, lähetämme vastaanottajalle tekstiviestin paketin palautumisesta.
Kun haluat tehdä paketin palauttamisen helpoksi pohjoismaisille vastaanottajille.