Usein kysyttyä

Usein kysyttyä

  • Voit seurata omaa lähetystäsi helposti lähetyksen seurantasivulta. Löydät sivulta kaiken tarvittavan tiedon lähetyksesi seuraamiseen.

  • Jos lähetyksesi on vahingoittunut, kadonnut tai myöhästynyt, voit tehdä meille reklamaation täyttämällä reklamaatiolomakkeen. Täytä lomakkeen tiedot, niin otamme sinuun yhteyttä. Huomioithan, että vastaanottajana sinun tulee tehdä reklamaatio suoraan lähettäjälle. Reklamaatiolomakkeen löydät täältä.

  • Voit tilata noudon kätevästi omilla tilaustunnuksillasi kotisivuiltamme milloin vain. Oman tilaustunnuksen saat soittamalla asiakaspalveluumme (09) 650 650, joka palvelee arkisin klo 7.30 – 17.00. Voit myös tilata noudon suoraan  asiakaspalvelustamme tai sähköpostilla osoitteesta: tilaukset@bring.com.