Luomalla asiakasnumeroryhmän Mybringiin, voit saada yhdessä raportissa yleiskatsauksen yrityksesi kaikista Bring-lähetyksistä, vaikka yritykselläsi olisikin monta asiakasnumeroa.

Lue johdantomme Mybring-raportteihin ennen kuin tutustut tarkemmin asiakasnumeroryhmiin, mikäli Mybring-raportointi on sinulle uutta.

Näin luot asiakasnumeroryhmän

  1. Vie hiiri sähköpostiosoitteesi päälle oikeassa yläkulmassa. Klikkaa Settings & API.
  2. Klikkaa sitten New Group-otsikkoa Grouped customer number-osiossa.
  3. Anna nimi asiakasnumeroryhmällesi, esim. ”Kaikki asiakasnumerot” ja valitse palvelu (yleensä ”Parcel international”).
  4. Merkitse vasemmalla olevaan listaan, All customers –otsikon alle, asiakasnumeroryhmään sisällytettävät asiakasnumerot.
  5. Klikkaa Save group.

Tallentamasi asiakasnumeroryhmä on nyt valittavanasi ensi kerralla kun luot raportin Mybring-palvelussa. Kuten yksittäisten asiakasnumeroiden raportteja, voi myös asiakasnumeroryhmien raportteja tilata.

Lisää mielenkiintoisia Mybring-artikkeleita.
Etsi tai kerää tilauksesi Mybring –tilaushistoriasta
Näin luot rahtikirjan