Asiakaspalvelu

Usein kysyttyä

Missä lähetykseni on?

Voit seurata omaa lähetystäsi helposti lähetyksen seurantasivulta. Löydät sivulta kaiken tarvittavan tiedon lähetyksesi seuraamiseen.

Haluan tehdä reklamaation. Kuinka toimin?

Jos lähetyksesi on vahingoittunut, kadonnut tai myöhästynyt, voit tehdä meille reklamaation täyttämällä reklamaatiolomakkeen. Täytä lomakkeen tiedot, niin otamme sinuun yhteyttä. Huomioithan, että vastaanottajana sinun tulee tehdä reklamaatio suoraan lähettäjälle. Reklamaatiolomakkeen löydät täältä.

Kuinka tilaan noudon lähetykselleni?

Voit tilata noudon kätevästi omilla tilaustunnuksillasi kotisivuiltamme milloin vain. Oman tilaustunnuksen saat soittamalla asiakaspalveluumme (09) 650 650, joka palvelee arkisin klo. 7.30 -17.00. Voit myös tilata noudon suoraan  asiakaspalvelustamme tai sähköpostilla osoitteesta: tilaukset@bring.com.

Yhteystiedot

Asiakaspalvelu: (09) 650 650, ma-pe klo. 7.30-17.00
Tilaukset: tilaukset@bring.com
Myynti: FI-sales@bring.com

Terminaalin ja toimistomme osoite:
Bring Finland
Nuolitie 9
01740 VANTAA

Vierailet Bringin uusilla kotisivuilla. Mitä mieltä olet niistä?Anna palautetta