Puhelinnumero
(09) 650 650

Meidän aukioloajat:

Ma-pe:7:30-17:00

Usein kysyttyä

Missä lähetykseni on?

Voit seurata omaa lähetystäsi helposti lähetyksen seurantasivulta. Löydät sivulta kaiken tarvittavan tiedon lähetyksesi seuraamiseen.

Haluan tehdä reklamaation. Kuinka toimin?

Jos lähetyksesi on vahingoittunut, kadonnut tai myöhästynyt, voit tehdä meille reklamaation täyttämällä reklamaatiolomakkeen. Täytä lomakkeen tiedot, niin otamme sinuun yhteyttä. Huomioithan, että vastaanottajana sinun tulee tehdä reklamaatio suoraan lähettäjälle. Reklamaatiolomakkeen löydät täältä.

Kuinka tilaan noudon lähetykselleni?

Voit tilata noudon kätevästi omilla tilaustunnuksillasi kotisivuiltamme milloin vain. Oman tilaustunnuksen saat soittamalla asiakaspalveluumme (09) 650 650, joka palvelee arkisin klo. 7.30 -17.00. Voit myös tilata noudon suoraan  asiakaspalvelustamme tai sähköpostilla osoitteesta: tilaukset@bring.com.

Ajankohtaista

Ongelmia verkkolaskujen lähettämisessä
 
Bring Express on järjestelmämuutoksen takia joutunut tilanteeseen jossa verkkolaskujen lähettäminen on mahdotonta.

Pahoittelemme viivettä ja toivomme, että tästä ei koidu asiakkaillemme suurta haittaa ja että saamme asian ratkaistua pikaisesti.

Lisätietoja saat osoitteesta laskutus@bring.com

Yhteystiedot

Asiakaspalvelu: (09) 650 650, ma-pe klo. 7.30-17.00
Tilaukset: tilaukset@bring.com
Myynti: FI-sales@bring.com

Terminaalin ja toimistomme osoite:
Bring Finland
Nuolitie 9
01740 VANTAA

Vierailet Bringin uusilla kotisivuilla. Mitä mieltä olet niistä?Anna palautetta